Головна IT послуги → Комп'ютерна допомога → Абонентське обслуговування ПК, для домашніх користувачів.

Абонентське обслуговування ПК, для домашніх користувачів.

Уклавши зі мною договір, на постійне абонентське обслуговування вашого комп'ютера (максимум двох/трьох ПК, в залежності від договору), ви позбудетеся від дрібних і великих неприємностей, пов'язаних з поломками комп'ютера і втратами цінної інформації.

У мене є чотири види абонентського обслуговування комп'ютерів для домашніх користувачів (не офіс і підприємство) – «МІНІ», «СТАНДАРТ», «РОЗШИРЕНИЙ» і «VIP». Кожен вид абонентського обслуговування, має на увазі повний спектр проведених робіт на одному/двох/трьох (в залежності від договору) ваших ПК. Якщо число ваших домашніх ПК перевищує три ПК, вам необхідно обрати абонентське обслуговування для офісів і підприємств.

_____

Вартість абонентського обслуговування комп'ютерів по тарифу «МІНІ» – 400 грн.. Це означає, що протягом місяця, ви можете за 400 грн., отримати такі послуги (для двох своїх пристроїв):

  • Технічна підтримка не більше двох пристроїв;
  • Підтримка ОС Windows, в актуальному стані;
  • Встановлення (перевстановлення) ОС Windows;
  • Оптимізація операційної системи Windows;
  • Антивірусна профілактика;
  • Плановий виїзд один раз на місяць (не на вимогу клієнта/у межах м. Харкова) при необхідності;
  • Віддалену підтримку через Інтернет при необхідності (до 5 віддалених підключень в місяць/не більше 5 годин на місяць);
  • Консультацію по електронній пошті, в месенджерах.

Увага! Терміновий виїзд (на вимогу клієнта) в робочий час з 9:00 до 18:00 (за потреби), оплачується окремо (не входить у вартість абонентського обслуговування). Кількість термінових викликів, не більше трьох в місяць. Вартість термінового виклику – 50 грн. (В межах міста).

Нічні виїзди, оплачуються окремо.

_____

Вартість абонентського обслуговування комп'ютерів по тарифу «СТАНДАРТ» – 600 грн.. Це означає, що протягом місяця, ви можете за 600 грн., отримати такі послуги (для двох своїх пристроїв):

  • Технічна підтримка не більше двох пристроїв;
  • Чистка вашого ПК від пилу і бруду;
  • Встановлення (перевстановлення) ОС Windows;
  • Підтримка ОС Windows, в актуальному стані; 
  • Оптимізація операційної системи Windows;
  • Встановлення програмного забезпечення, налаштування програмного забезпечення і його оновлення;
  • Налаштування Мережі Інтернет;
  • Налагодження та оновлення BIOS (якщо є необхідність);
  • Антивірусна профілактика;
  • Налагодження та підтримка, раніше підключених додаткових пристроїв (факс, принтер, сканер ...);
  • Заміна комплектуючих, апгрейд (не ремонт);
  • Плановий виїзд один раз на місяць (не на вимогу клієнта/у межах м. Харкова) при необхідності;
  • Віддалену підтримку через Інтернет при необхідності (до 5 віддалених підключень в місяць/не більше 5 годин на місяць);
  • Консультацію по електронній пошті, в месенджерах.

Увага! Терміновий виїзд (на вимогу клієнта) в робочий час з 9:00 до 18:00 (за потреби), оплачується окремо (не входить у вартість абонентського обслуговування). Кількість термінових викликів, не більше трьох в місяць. Вартість термінового виклику – 50 грн. (В межах міста).

Нічні виїзди, оплачуються окремо.

_____

Вартість абонентського обслуговування комп'ютерів по тарифу «РОЗШИРЕНИЙ» – 800 грн.. Це означає, що протягом місяця, ви можете за 800 грн., отримати такі послуги (для трьох своїх пристроїв):

  • Технічна підтримка не більше трьох пристроїв;
  • Чистка вашого ПК від пилу+заміна термопасти;
  • Встановлення (перевстановлення) ОС Windows;
  • Підтримка ОС Windows, в актуальному стані; 
  • Оптимізація операційної системи Windows;
  • Встановлення програмного забезпечення, налаштування програмного забезпечення і його оновлення;
  • Налаштування Мережі Інтернет;
  • Налагодження та оновлення BIOS (якщо є необхідність);
  • Антивірусна профілактика;
  • Налагодження та підтримка, раніше підключених/нових додаткових пристроїв (факс, принтер, сканер, камера...);
  • Заміна комплектуючих, апгрейд (не ремонт);
  • Один плановий виїзду на місяць (не на вимогу клієнта/у межах м. Харкова) при необхідності;
  • Віддалену підтримку через Інтернет при необхідності (до 10 віддалених підключень в місяць/не більше 10 годин на місяць);
  • Консультацію по електронній пошті, в месенджерах.

Увага! Терміновий виїзд (на вимогу клієнта) в робочий час з 9:00 до 18:00 (за потреби), оплачується окремо (не входить у вартість абонентського обслуговування). Кількість термінових викликів, не більше трьох в місяць. Вартість термінового виклику – 50 грн. (В межах міста).

Нічні виїзди, оплачуються окремо.


Вартість абонентського обслуговування комп'ютерів по тарифу «VIP» – 1500 грн.. Це означає, що протягом місяця, ви можете за 1500 грн., отримати такі послуги (для трьох своїх пристроїв):

  • Технічна підтримка не більше трьох пристроїв;
  • Чистка вашого ПК від пилу+заміна термопасти;
  • Встановлення (перевстановлення) ОС Windows;
  • Підтримка ОС Windows, в актуальному стані; 
  • Оптимізація операційної системи Windows;
  • Встановлення програмного забезпечення, налаштування програмного забезпечення і його оновлення;
  • Налаштування Мережі Інтернет;
  • Налагодження та оновлення BIOS (якщо є необхідність);
  • Антивірусна профілактика;
  • Налагодження та підтримка, раніше підключених/нових додаткових пристроїв (факс, принтер, сканер, камера...);
  • Заміна комплектуючих, апгрейд (не ремонт);
  • Два планових виїзди в місяць (не на вимогу клієнта/у межах м. Харкова) при необхідності;
  • Віддалену підтримку через Інтернет при необхідності (до 40 віддалених підключень в місяць/не більше 40 годин на місяць);
  • Навчання роботі за комп'ютером (входить в кількість віддалених підключень в місяць і не перевищує вказану кількість годин);
  • Консультація і допомога з питань використання соцмереж, програм, електронної пошти;
  • Консультацію по телефону, електронній пошті, в месенджерах;
  • Підтримка 24/7.

Увага! Терміновий виїзд (на вимогу клієнта) в робочий час з 9:00 до 18:00 (за потреби), оплачується окремо (не входить у вартість абонентського обслуговування). Кількість термінових викликів, не більше трьох в місяць. Вартість термінового виклику – 50 грн. (В межах міста).

Нічні виїзди, оплачуються окремо.

Зверніть увагу! В абонентське обслуговування, не входять роботи, пов'язані з ремонтом ПК (окрім чистки ПК від пилу). Ремонт «заліза», здійснюється за додаткову оплату.

Всі роботи з обслуговування вашої комп'ютерної техніки, проводяться де це можливо – віддалено. Всі додаткові моменти, обговорюються і уточнюються – заздалегідь.

Таким чином, ваш ПК/ноутбук/нетбук, постійно буде в хорошому стані. Мої правила прості: виконую роботу, ви мені платите. Ніхто з вас «наперед» грошей брати не буде. Оплата, за фактом виконання роботи.

Надаю послуги віддаленої підтримки клієнтам з країн СНД (обслуговування замовників з країн СНД буде здійснюватися російською мовою). Ціни на сайті вказані для України. Для інших регіонів, будь ласка, уточнюйте ціни.

Я У СОЦМЕРЕЖАХ

У Viber, Skype і Telegram приймаю тільки повідомлення (дзвінки не приймаю).

Адреса: 
Україна, м. Харків


Контакти: 
Тел.: 
+38-097-53-31-563 (Київстар) 
+38-093-87-38-579 (lifecell)
Тільки повідомлення:
Telegram
Viber
Skype
E-mail:
info@pc103help.in.ua

Часи роботи:
Понеділок - П'ятниця: з 10:00 до 20:00
Субота: з 11:00 до 18:00
Неділя 
вихідний
Працюю і в святкові дні.


Надаю послуги на території СНД.

Головна
IT послуги
Підтримка
Ціни
Контакти
Web послуги
Статті
Блог
FAQ
Оплата послуг