Головна IT послуги → Комп'ютерна допомога → Абонентське обслуговування комп'ютерів для офісів і підприємств на постійній основі (ІТ аутсорсинг).

Абонентське обслуговування комп'ютерів для офісів і підприємств на постійній основі (ІТ аутсорсинг).

Уклавши зі мною договір, на постійне абонентське обслуговування ваших комп'ютерів, ви позбудетеся від дрібних і великих неприємностей, пов'язаних з поломками комп'ютерів і втратами цінної інформації.
У мене, є два види, абонентського обслуговування комп'ютерів для офісів і підприємств – «СТАНДАРТ» та «ІНДИВІДУАЛЬНИЙ».
_____
Ціни на обслуговування ПК/міс. за тарифним планом «СТАНДАРТ»:

1-3 ПК = 200 грн./ПК
Схема (розрахунок) оплати в місяць:
  • 150грн. Х 1 ПК = 200 грн./міс.
  • 150грн. Х 2 ПК = 400 грн./міс.
  • 150грн. Х 3 ПК = 600 грн./міс. 

4-7 ПК = 150 грн./ПК

Схема (розрахунок) оплати в місяць:

  • 140 грн. Х 4 ПК = 600 грн./міс.
  • 140 грн. Х 5 ПК = 750 грн./міс.
  • 140 грн. Х 6 ПК = 900 грн./міс.
  • 140 грн. Х 7 ПК = 1050 грн./міс.

_____

Ціни на обслуговування ПК/міс. за тарифним планом «ІНДИВІДУАЛЬНИЙ»:

  •  1-3 ПК = договірна ціна
  •  4-7 ПК = договірна ціна
  • Понад сім ПК = договірна ціна

Якщо вам, не підходить тарифний план «СТАНДАРТ» (наведений на даному сайті), у вас, є можливість отримати «ІНДИВІДУАЛЬНИЙ» тарифний план, який буде оптимально вам підходити. Для цього, вам необхідно скористатися розділом сайту "Контакти" і повідомити мені про своє бажання отримати «ІНДИВІДУАЛЬНИЙ» тарифний план.

В обслуговування ПК за договором «СТАНДАРТ» та «ІНДИВІДУАЛЬНИЙ» входить:

  • Діагностика всієї комп'ютерної техніки;
  • Проведення планового профілактичного обслуговування;
  • Моніторинг та ліквідація вірусної активності;
  • Налаштування резервного копіювання баз даних підприємства;
  • Встановлення і налаштування комп'ютерної техніки;
  • Встановлення, перевстановлення, оновлення програмного забезпечення;
  • Консультування з апаратними і програмними проблемами;
  • Підключення, налаштування периферійних пристроїв;
  • Допомога в закупівлі нової комп'ютерної техніки, встановлення;
  • Автоматичне оновлення ПЗ;
  • Моніторинг роботи робочих станцій;
  • Налаштування додаткових служб;
  • Допомога переходу на ліцензійне ПЗ;
  • Допомога переходу на вільно розповсюджувальне ПЗ;
  • Віддалена допомога через Інтернет;
  • Заміна комплектуючих, апгрейд (не ремонт).
В мої обов'язки, як фахівця входить:
  • Один раз на тиждень, виїзд в офіс на вимогу клієнта, в робочий час з 9:00 до 18:00 (за потреби/у межах м. Харкова). Виїзд не переноситься на наступний тиждень або місяць;
  • Плановий виїзд в офіс один раз на тиждень (не на вимогу клієнта, коли всі робочі ПК, максимально вільні від працівників);
  • Консультації, підтримка і навчання (при необхідності) користувачів (персоналу) офісу (не більше 5 годин на місяць);
  • Віддалена допомога через Інтернет (рішення простих завдань, які займають до 15 хвилин, не більше 10 години в місяць);
  • Підтримка всієї офісної техніки в працездатному стані.

Зверніть увагу! В абонентське обслуговування, не входять роботи, пов'язані з ремонтом офісної техніки (крім чистки ПК від пилу). Ремонт «заліза», здійснюється за додаткову оплату.

У вартість не входить обслуговування 1С.

Також, в абонентське обслуговування не входить обслуговування серверів. Обслуговування серверів, буде здійснюватися за додаткову оплату.

Якщо вам, необхідний системний адміністратор на постійній основі (постійне місцезнаходження в офісі або на підприємстві), готовий обговорити з вами, дане питання.

Таким чином, ваша комп'ютерна техніка, постійно буде в доброму стані і за доступною ціною. Мої правила прості: виконую роботу, ви мені платите. Ніхто з вас «наперед» грошей брати не буде. Оплата, за фактом виконання роботи.

Надаю послуги віддаленої підтримки клієнтам з країн СНД (обслуговування замовників з країн СНД буде здійснюватися російською мовою). Ціни на сайті вказані для України. Для інших регіонів, будь ласка, уточнюйте ціни.

Захист бізнесу від втрати даних (ІТ аутсорсинг)

Хмарні технології – захист бізнес-процесів від втрат.

Якщо ви є власником бізнесу або представником і вам необхідна IT підтримка і супровід, ви можете підібрати надійні IT рішення для бізнесу:
• Налаштування резервного копіювання
• Організація віддаленого офісу
• Переклад бухгалтерії в хмару
• Оренда і обслуговування серверів
• Хостинг проектів на Bitrix
• Чуйна і досвідчена підтримка 24/7

Я У СОЦМЕРЕЖАХ

У Viber, Skype і Telegram приймаю тільки повідомлення (дзвінки не приймаю).

Адреса: 
Україна, м. Харків


Контакти: 
Тел.: 
+38-097-53-31-563 (Київстар) 
+38-093-87-38-579 (lifecell)
Тільки повідомлення:
Telegram
Viber
Skype
E-mail:
info@pc103help.in.ua

Часи роботи:
Понеділок - П'ятниця: з 10:00 до 20:00
Субота: з 11:00 до 18:00
Неділя 
вихідний
Працюю і в святкові дні.


Надаю послуги на території СНД.

Головна
IT послуги
Підтримка
Ціни
Контакти
Web послуги
Статті
Блог
FAQ
Оплата послуг